به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

فراخوان مبارزان

هم میهنان و ایرانیاران

به پیوست نقشه راه و محل برگزاری صندوق آرا در سیاتل را میتوانید مشاهده نمائید ،

امیدوارم هم میهنان ساکن سیاتل برای این ننگین آرا کاری بتوانند انجام دهند ، در هرگوشه

اقداماتی بصورتی شده است ، این تنها دلیلیست که چون موفق نشدند در کانادا صندوق آرا

بگذارند به ناچار به سیاتل میروند ؛ این گوی و این میدان محل آنرا میدانم که در نزدیکی

دوستان ساکن سیاتل میباشد


پاینده ایران

شهریار فتحی


MAP
دوستان و هموطنان عزیز، فرزندان ایران زمین

با نردیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت کهن دیار مادری دیگربار در دستان ماست

ایرانیان مقیم ایالت بریتیش کلمبیای کانادا، علیرغم جمعیت چشمگیر، قادر به مشارکت در انتخابات کلیدی ریاست جمهوری نخواهند بود. به عنوان جمعی از ایرانیان دوستدار وطن و دلنگران سرنوشت ایران زمین، برآن شدیم تا در یک حرکت خودجوش، ایرانیان مقیم ایالت بریتیش کلمبیا را به شرکت در انتخاباتی نمادین برای گزینش رئیس جمهور آینده دعوت کنیم. در این راستا، از تمامی ساکنین ایالت بریتیش کلمبیا خواهشمندیم جدای از هر گونه رویکرد سیاسی، با حضور پر رنگ خود نقشی بارز در رساندن صدایشان به آن سوی آب ها داشته باشند. امیدواریم بازتاب گسترده این حرکت نمادین سبب مساعدت و یاری مسئولین مربوط در ایالت بریتیش کلمبیا برای فراهم آوردن صندوق های رای در انتخابات آتی شود

شما هم وطن عزیز مختارید در یک فضای آزاد و با احترام به حقوق مخالفین به تبلیغ برای کاندیدای محبوب و بیان عقاید و نظرات خود با رعایت اصول دموکراتیک بپردازید

ضمنا، با توجه به امکان شرکت در انتخابات در سیاتل آمریکا، جمعی از دوستان در روز انتخابات عازم سیاتل آمریکا خواهند بود. چنانچه علاقمند هستید با ما در این سفر نیز همراه شوید.

با احترام
جمعی از ایرانیان دوستدار وطن

————————————————————————————–
Lets get out and VOTE and show that we care and we can make a difference.

The Event should start with a Symbolized Election on Thursday June 11th. EVERYONE is encouraged to dress in their favorite posters and make a statement. We do encourage freedom of speech, but the organizers of this event are only here to advocate voting and Vancouver ‘s position.

We are encouraging all to bring their guitars and come with their bands and make this a night to remember.

We shall also prove to the Government that we are active and deserve a voting station for later elections.

As for the Seattle trip, Everyone is welcome to Join us. We will be giving the details of the voting station and how to get there on Thursday also. :)
Lets make some Noise and respect our rights and privileges.


2 ImagesView SlideshowDownload SelectedDownload All

4903_621271135711_21005209_39346605_5265922_n.jpg
(22KB)
n21005209_39342489_4160662.jpg
(39KB)

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها