به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

گزارشات از داخل ایران

حتما بخوانید

هم میهنان مهرورزید این نوشته را که از درون کشور و از سوی یکی از جوانان مبارز حاضر در صحنه جنگ برای رهائی نوشته شده است و بسیار اهمیت دارد که دقیقا بدانید نظر جوانان در میدان مبارزه چیست و چه میخواهند ، بخوانید و به نظر دیگر هم میهنان برسانید ، بویژه مورد توجه مغرضان و فرصت طلبانی که با یک کشمش گرمی اشان شده است و یک شعار آنچنان این فرصت طلبان را سوار برموج کرده که نزدیک است غرق شوند ، مطالعه کنید و قضاوت با شما

پاینده ایران ، پیروز باد مبارزین راستین

شهریار فتحی

شهریار عزیز

درود

سپاس از زحماتی که می‌کشی!

برادر عزیز. در گام اول، متاسفانه هم دیشب هم یکی دو شب قبل از آن مقدار شارژی که من خریداری کرده یا می‌کنم، تا آخرین ریالش در همان تماسی که داریم مصرف می‌شود، و به صفر شدن می‌رسد و تماس قطع می‌شود.

متاسفانه، با این که دیشب در پایان صحبتها بودیم من هم اشاره به محدودیت تماس تلفنی کردم و بدرودی هم گفتم ولی قسمتهای پایانی صحبت شما را نشنیدم.

شارژی که در اثر عجله و شلوغی کارها مثلا این سوپر درب خانه دارد بیشتر از ۵ هزارتومانی نیست، و در اثر تعجیل و ضرورت همان را خریداری می‌کنیم، و بعد مسلما این به جای ۲۵ دقیقه امکان ارتباط، مثلا ۱۵ دقیقه می‌دهد. و الی ….

***

اما دوست عزیزم سخن بسیار است

خواهش دارم در صورتی که می‌شود، لطف کنی و اگر امکانپذیر بود بخشی و  تمامی آنچه گفتی در برنامه‌های رسانه‌ای پخش می‌شود از صحبت‌های بنده و صداهای شعاردهی بر پشت‌بام‌های منطقه ما که ادیت کردی و پخش می‌شود، برای من حتما و حتما ارسال کنی.

نمی دانم چقدر صحبت‌هایم را دوستان شنیدند و چقدر تاثیرگذار بوده یا صدای شعاردهی که بنده نمی‌دانستم دارد در جلسه پخش می‌شود، چقدر واضح و موثر بوده است و دلگرم کننده!!!

* ممنون می‌شوم ، حداقل برای خودم هم به دلایل متعددی لذتبخش و آموزنده هم خواهد بود که این مجموعه گزارشات یا حرفهایی که زدم یا صدای بامهای اطراف در تماس تلفنی که شما زحمتش را کشیدی در هر رسانه‌ای پخش شده یا در اختیار دوستانی قرار گرفته و شنیده‌اند، خودم هم بشنوم .

در نتیجه لطفا این درخواست مرا در اسرع وقت اگر ممکن شود ، اجابت کنی بسیار ممنون خواهم بود.

******

شهریار نازنینم ببخشید که بعضی مطالب را اینگونه و به شکلی تند و تند با تاکید می‌نویسم ، نمی‌خواهم یک وقت باعث شود که گویا بنده علامه دهر و شما خارج از گود درک این مسائل هستید، که مشخص است که هرگز چنین نیست و قصد من هم دستور صادر کردن نیست!!!!

در مورد مسائل مبارزه و اوضاع ایران می‌خواستم شما بدانی که این شعار:

«استقلال، آزادی ، جمهوری «ایرانی»

به احتمال زیاد جزو شعارهایی خواهد بود مردم باز هم خواهند داد .

خواهش می‌کنم شما به دقت توجه کنید:

کار درست آن است که تا آنجا که می‌شود از طریق رسانه‌ها و در برابر «جو‌سازی‌های» ، افراد و مبلغان این نوع سیستم سیاسی یعنی؛ «جمهوری» و «جمهوریخواهان» که در خارج از کشور هستند بسیاری منطقی و آرام و با حجم درست و از طریق نوشتارهای مسالمت‌آمیز و روشئن‌کننده (حتی اگر بعضی از این نوع توضیحات تکراری باشد) مساله پاسخ داده شود،!!! (چون این شق از لفاظی و تبلیغ، بصورت فرصت‌طلبانه مربوط به مساله روز و فضای ایرانیان خارج از کشور است، در داخل مطلقا اینگونه بازتاب و اهمیت و معنا را نمی‌دهد و اینجا مساله اصلا به این شکل مطرح نیست، و بسیاری از مردم نیز  نه وقتش را دارند و نه در این تب و تاب‌ها می‌توان به آن شدت از امکان لازم وضعیت را به آنها تفهیم کرد!

البته ما هستیم و هرچقدر که لازم باشد این موضوعات را مطرح و روشنگری می‌کنیم،

شهریارا خواهشمندم که توجه کنید:

در وضعیتی که صداها بام به بام به امید یکدیگر معطل‌اند و هر یک صدای بیشتر بر بام کوچه یا خانه یا کوچه‌های اطراف و کناری به امید نفس همسایه و آن یک صدای همراه و صدای بعدی اضافه شونده، امیدوار و فعال بوده و خواهد بود، نمی توان وارد بحث‌هایی شد که این مساله را بر بالای بامهای ساختمانها به دیالوگ گذاشت، چون چنین امکانی نیست و وارد این بحث به این شکل شدن در وضعیت پررنگ آن، شعاردهی شبانگاهی مداوم را مختل می‌کند،!

اما مسلما خود بنده و بسیاری دیگر که کم کم آگاه می‌شوند و شده‌اند، حساسیت نشان می‌دهند و به‌جای «جمهوری ایرانی» ،  حداقل «حکومت ایرانی» را به کار می‌برند و می‌بریم تا تبلیغات منفی و سوءاستفاده در خارج خنثی یا منتفی شود.

ولی فکر می‌کنم این شعار پررنگ خواهد شد،‌ به همین دلیل باید توضیح داد که این شعار در داخل کشور به این معنا نیست و شعاردهندگان تنها و تنها در مقابل یک عنوانی که سالهاست از طریق رسمی تکرار می‌شود و همین روزها هم دائما از دهان جناح‌های موافق و مخالف داخلی حکومت ولایت‌فقیه مورد بحث است یعنی: «جمهوری اسلامی ایران»!!

دقت کنید؛ مردم و شعاردهندگان لجبازی کرده و اساس نظام آنها را با بیان لفظی منفی و مخالف آن:

و نه بیان معنای «سلیقه سیاسی» یا «حکومت سیاسی مورد نظر»،‌ تکرار می‌کنم، با بیان تحت‌اللفظی مخالف عنوان «جمهوری اسلامی ایران» و نه معنای واقعی آن،‌ یعنی:

«جمهوری ایرانی»

به سخره، مخالفت لطفی کرده و معنای عدمی آنرا به کار می‌گیرند و  اینقدر می‌فهمند که؛ در بیان تحت‌اللفظی؛ «ایرانیت» در مقابل «اسلامیت» اولویت داشته و دارد.!!

(خواهش می‌کنم این قسمت از مطلب مرا به هر کس که ناامید یا ناراحت می‌شود، یا در حال تبلیغ مساله (جمهوریخواهی پیشاپیش) هست، پراکنده کنید:

مخالفت تحت‌اللفظی و معنای عدمی لفظی و اولویت دادن به عنصر «ایرانی‌بودن» و نه «اسلامی بودن» حکومت ولایت فقیه!!!

«جمهوری اسلامی» مسلما خیر و نمی‌خواهیم!!!

«جمهوری ایرانی»! آری آری آری

***

شهریار عزیز خواهش می‌کنم، توجه کنید رسانه بی.بی.سی  و  رسانه صدای آمریکا در ایران برد و فراگیری و دربرگیری زیادی دارد.

در نتیجه دوستان و طرفداران نظام پادشاهی مشروطه که به بی‌شک طرفدار «آزادی‌‌های اساسی» مستتر و جدانشدنی از این نوع سیستم حکومتی و سیاسی است، اعتقاد دارند باید و باید:

بسیج شوند و از طریق تماس‌های تلفنی و حضور تحمیلی اما  در آرامش و نه عصبی در این رسانه‌ها و در زمانی که مجریان یا برگزارکنندگان برنامه‌های این رسانه‌ها روی این مساله مانور می‌دهند، همین توضیحی که بنده دادم بدهند و وارد خطوط مستقیم برنامه‌های آنها شده و  این نکات را تذکر دهند تا بگوش بخش بزرگی از مردم داخل برسد و آنها هم کم‌کم بیشتر نسبت به این نوع سوء‌استفاده‌ها و معانی مشکل‌ساز در حال و آینده جنبش بیشتر یبشتر توجه کنند.

البته نه این که هی بگویند این حکومت را کارتر آورد، چون بیان آن کهنه ،‌نخ‌نما و غیرموثر است که چهره‌ای نخ‌نما شده از باورمندان و مبارزان معتقد به نظام پادشاهی مشروطه و پیروان رضا شاه دوم می‌دهد و هیچ کمکی هم نخواهد کرد!!!!!

متاسفانه خیلی روده‌درازی کردم و خیلی حرفها و نکات مهم را نپرسیدم یا نگفته‌ام، اگر بشود بزودی.

ممنون می‌شوم این مطالب را از این بعد و تا آنجا که می‌شود با همین پررنگی به دوستان و یاران و مبارزان خارج از کشور منتقل کنی!! و پیشنهادات را با بسیج کردن دوستان تا آنجا که می‌شود عملی نمایید.

زنده باشید

پاینده و جاوید دماوند

پولاد فرزند جانبرکف میهن

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها