به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره یک

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره ۱، تاریخ ۳/۹/۲۵۶۷

طبقه بندی : عادی

موضوع : بیانیهء رسمی

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

بدینوسیله و در پیروی از رهنمودهای شهریارِ ایران” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پاشاهیِ رضا شاهِ دوم “، خرسند است که موجودیتِ رسمیِ خود را پس از ماهها تلاش و گفتگوهای پی در پی اعلام نماید .

این جنبش ، با باور به این امر، که ایجادِ یکپارچگی یکی از اصلی ترین ضرورتهای به نتیجه رساندنِ هر هدفی میباشد و لازمهء میسر سازیِ یکپارچگی و پیوندی منسجم نیز، اتحاد در پیرامونِ محوری برگرفته از باورهایی مشترک، بدور از تعصباتِ سیاسی- حزبی- گروهی میباشد، آغازِ فعالیتهای خود را در مسیرِ آزادیِ میهن و استقرارِ دوبارهء نظامِ پر افتخارِ شاهنشاهی به اطلاعِ همگان میرساند . .

همچنین لازم به اشاره میباشد، که ضرورتِ ایجادِ چنین تشکلی، با استقبال بسیاری هم اندیشان از سراسر جهان، بویژه هممیهنانِ درون مرزی مواجه گردید و در به ثمر رساندنِ آن بسیاری از فرهیختگانِ سیاسی و گروههای سیاسیِ مبارز و میهن پرست شرکت داشته اند .

ازینرو و با توجه به اینکه اولویتِ نخست برای رسیدن به سر منزلِ مقصود ” اتحاد” میباشد، مفتخریم که به آگاهیِ همهء ایراندوستانی که قلبهایشان برای سرزمینِ پاکِ ایران می تپد برسانیم که درهای این جنبش بر همگان باز بوده و هیچگونه محدودیت و یا ممنوعیتی را برای باورمندانِ به آزادی و نظامِ شاهنشاهی به پادشاهی رضا شاه دوم قائل نمیباشد .

با این آرزو که در فردای روزِ آزادی، سربلند در اجرای مسئولیتِ ملی- میهنیِ خود که همانا مبارزه تا روزِ آزادیست، روسفید در مقابلِ ملت و میهن حاضر گردیم.

پروردگارِ ایران، یار و یاورِ ما باشد.

پاینده ایران و آیینِ پر افتخار شاهنشاهی

از سوی دفترِ سیاسیِ مرکزی

—————————————————————————————

( در بیانیه های آتی، مرامنامه، اساسنامه، ساختار تشکیلاتی، اسامی اعضای شورای مرکزی و شورایعالیِ موقت، …… به اطلاعِ هممیهنان خواهد رسید. )

در تکثیرِ درون و برون مرزیِ این بیانیه کوشا باشید .

سپاسگزاریم

قابل توجه هم اندیشان و ایرانیاران ، نام جنبش ” پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضا شاه دوم ” و آرم ویژه آن به ثبت رسیده است و از نظر قانونی برای این جنبش محفوظ است .

جهتِ تماس :

followersofthe_princeRP@yahoo.com

fax : +1.818.4747474

بزودی سایت اینترنتی و شماره های تلفن و فکس دفتر مرکزی و دفاتر کشورهای دیگر در اختیار عموم قرار خواهند گرفت .

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها