به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره نه

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره ۹، تاریخ ۷/۱۰/۲۵۶۷

طبقه بندی : مهم

موضوع : اطلاعیه

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

بدینوسیله ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم ” مواردِ زیر را به اطلاعِ تمامیِ رسانه ها، اعم از جراید، رادیوها، تلویزیونها و سایتهایِ اینترنتی میرساند :

۱- این جنبش به ثبتِ قانونی رسیده و دارای شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷ میباشد و هیچ ارتباطی با افرادِ دیگری که با استفاده از نامی مشابه فعالیت میکنند ندارد.

۲- آرم و نامِ این جنبش نیز از نظرِ قانونی محفوظ بوده و هرگونه سوء استفاده ای میتواند موجبِ پیگردِ قانونی قرار گیرد .

۳- جهتِ جلوگیری از سوء استفاده های ممکن، هرگونه مصاحبهء رسانه ای از سوی اعضای شورایعالی و یا شورای مرکزیِ جنبش، توسطِ دفترِ سیاسیِ مرکزی به اطلاعِ رسانه ها رسیده خواهد شد و همچنین از مسئولینِ محترمِ رسانه ها نیز درخواست داریم قبل از هر دعوتی از اعضای جنبش، با دفترِ سیاسیِِ مرکزی، جهتِ جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم و یا سوء استفاده ای از سوی برخی افرادِ فرصت طلب، تماس حاصل فرمایید .

۴- همچنین از آندسته از هممیهنانی نیز که با استفادهء غیرِ مسئولانه و غیرِ قانونی از نام و آرمِ این جنبش، دانسته و یا نادانسته موجبِ ایجادِ گنگی ، نفاق و چند دستگی میانِ پیروانِ نظامِ پادشاهی گردیده اند درخواست داریم تا در ادامهء اینگونه عملکردهایشان تجدیدِ نظر نموده و بلوغِ سیاسیِ خود را به اثبات رسانند .

در پایان به اطلاعِ مسئولینِ محترمِ رسانه ها میرسانیم، که این اطلاعیه بدنبالِ مشاهدهء بعضی افرادی که هیچگونه ارتباطی با این جنبش نداشته و با حضورشان در برنامه های رسانه ای، موجبِ ایجادِ ابهام و دو دستگی گردیده اند، صادر گشته و هدفش جلوگیری از ادامهء این ابهامات میباشد.

پاینده ایران ، جاوید شاه و آیین پرافتخار پادشاهی

از سوی دفترِ سیاسیِ مرکزی

جهتِ تماس :

followersofthe_princeRP@yahoo.com

fax : +1.818.4747474

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها