به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره ده

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۱۰، تاریخ ۲۶/۱۰/۲۵۶۷

طبقه بندی : مهم

موضوع :بیانیه ( سی سال پس از ترکِ وطن )

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

شاه رفت و ایرانمان ویران و جولانگاهِ خونخواران شد ؛ فرهنگمان یغمای تازیان شد ؛ شکوهمان بازیچهء دستِ سیاه دلان شد ؛ ارزشهایمان پایمال بدستِ کور دلان شد ؛ ملتمان، امت و میهنمان پر از جوخه های مرگ و اعدام شد ؛ آزادیهایمان اسیر در پشتِ میله های زندان شد .

شاه با چشمانی پر از اشک میهن را ترک کرد، اشک نه بدلیلِ اینکه دیگر شاه نیست، چو او همیشه در قلبِ ما شاهِ شاهانست، بلکه اشک به حالِ مردمی فریب خورده و برای میهنی که غرقه در خون خواهد شد .

و امروز همان مردمِ فریب خورده، به حالِ خود و برای شاهِ خود اشک میریزند ؛

ولی امروز از که میتوان پوزش خواست، چو او دیگر در میانِ ما نیست .

میهن پرستان هر ساله در چنین روزهایی و با به یاد آوردنِ خاطرهء تلخِ ترکِ وطن، مصمم تر برای مبارزه در راهِ استقرارِ آزادی در میهن میشوند .

” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم “، با تأثر و تأسف، خاطرهء آنروزی را که پدرِ ایران، در بسترِ بیماری و با چشمانی پر از اشک مجبور به ترکِ سرزمینِ مادریِ خود شدند را بیاد می آورد و سوگند یاد میکنیم که در راهِ آرزوهای وطن دوستانه و میهن پرستانهء شاهنشاهِ فقیدمان که همانا پیشرفتِ ایران بسوی تمدنی بزرگ بود، گام برداشته و تا لحظهء تحققِ آن، مبارزه کنیم .

با احترام

پاینده ایران، جاوید شاه و آیینِ پرافتخارِ پادشاهی

شورایعالی : استادهاشم حکیمی، دکتر عبدالرضا حیدری، دکترشاهپور ایرانشاهی

از سوی دفترِ سیاسیِ مرکزی

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

هممیهنانِ گرامی، خواهشمندیم در تکثیر و پخشِ همراهی بفرمایید. سپاسگزاریم

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها