به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره سیزده

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۱۳، تاریخ ۲۰/۱۲/۲۵۶۷

طبقه بندی : فوری

موضوع :بیانیه ( اعثصاب غذای پناهجویان در ترکیه )

پیوست : …………….

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

” جنبش سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم” از هرگونه روشهای بدور از خشونت و نافرمانیهای مدنی، بعنوانِ ابزارِ مبارزاتی با رژیمِ استبدادگرِ جمهوریِ اسلامی تا روزِ آزادی و همچنین افشای این رژیمِ جنایتکار در سطحِ جهان حمایت میکند، ولی اینگونه نافرمانیها و حفظِ امنیت و سلامتیِ مبارزانِ راهِ آزادی را، لازم و ملزومِ یکدگر نیز میداند .

ازینرو علاوه بر حمایتِ کاملِ خود از روشهای مبارزاتیِ قانونی، از آقایان رضا مشایخی و کامران عبدالله زاده که از تاریخِ دوشنبه ۰۹٫۰۳٫۲۰۰۹ دست به اعتصابِ غذای خشک در مقابلِ دفترِ کمیساریای عالیِ پناهندگان در شهرِ وان- ترکیه زده اند، خواستاریم که به جهتِ توانِ مبارزاتیِ بیشتر و حفظِ سلامتی، اعتصابِ خشکِ خود را با اعتصابِ تر( که در آن مصرفِ آب و دارو مجاز میباشد ) جایگزین نمایند .

لازم به اشاره میدانیم که ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظام مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم” اعتراضِ خود و پیام اعتراضِ این دو جوانِ میهن پرست و دیگر مبارزانِ راهِ آزادی از درون و برون مرز، در ارتباط با برخی روشهای غیر اصولی و مغایرِ با حقوقِ بشر در ترکیه را به کمیساریای پناهنگان در شهرِ وان در ترکیه ابلاغ نمود .

همچنین به آگاهیِ هممیهنان میرسانیم که از سوی کمیساریای پناهنگانِ شهرِ وان، اطمینان داده شد که در اسرعِ وقت و حداکثر در مدت یک هفته، جهتِ رسیدگی به این مشکلات، اقداماتِ لازم بعمل آید .

با امیدِ عمل به این ضمانت و آزادیِ هر چه زودترِ میهن و ملت از چنگالِ خفقان و استبدادِ حاکم بر ایران و همچنین رعایتِ وظیفهء انساندوستی و کاهشِ فشارهای وارده بر ایرانیان از سوی دیگر دولتهای جهان، بخصوص ترکیه .

با احترام

پاینده ایران، جاوید شاه و آیینِ پرافتخارِ پادشاهی

از سوی دفترِ سیاسیِ مرکزی

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

هممیهنانِ گرامی، خواهشمندیم در تکثیر و پخشِ همراهی بفرمایید. سپاسگزاریم

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها