به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره شانزده

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۱۶، تاریخ ۰۸/۰۱/۲۵۶۸

طبقه بندی : مهم و خصوصی

موضوع :بخشنامه

پیوست : …………….

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

با درود

همرزمان و اعضای محترمِ شورای مرکزیِ ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروان نظام مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم ” ،

هدف از تشکیلِ این جنبش، ایجادِ اتحاد میانِ باورمندانِ نظامِ پر افتخارِ شاهنشاهی و گسترشِ فعالیتهای مبارزاتی جهتِ تسریعِ استقرارِ آزادی در سرزمینِ مقدسمان ایران میباشد و لازمه تحققِ این اهداف، تنها با قبولِ مسئولیت و اجرای وظیفه در جهتِ تشدیدِ فعالیتها میسر است .

ازینرو، ضرورت و وظیفهء ملی اجبار میکند که در اجرای مسئولیتی که بعهده داریم، کوشا بوده و فقط به یک حضورِ نمایشی و غیرِ فعال بسنده نکنیم .

لازم به اشاره میباشد، که منکرِ مشکلاتِ متفاوتِ خانوادگی و اجتماعیِ شما سروران نیستیم و بر این اساس تقاضامندیم که در محدودهء امکاناتِ خود، قبولِ مسئولیت نموده و در صورتِ عدمِ توانایی و همیاری بعنوانِ عضوِ شورای مرکزی، پیشنهادِ واگذاریِ این مسئولیت و جایگزینی خود را بفرمایید و در رده های دیگرِ جنبش که توانِ انجامِ مسئولیتهایش برای شما یاران و سروران آسانتر میباشد، در مسیرِ رهاییِ میهن گام بردارید .

با اطمینان به بینشِ عمیق و منطقِ سیاسیِ شما، اطمینان داریم که این درخواست، سوء تفاهمی را ایجاد نخواهد کرد .

پاینده ایران، جاوید شاه و آیینِ پرافتخارِ پادشاهی

از سوی شورایعالی

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها