به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره هفده

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۱۷، تاریخ ۲۷/۰۱/۲۵۶۸

طبقه بندی : مهم و خصوصی

موضوع :بخشنامه

پیوست : به بخشنامهء شماره ۱۶/۸٫۱٫۲۵۶۸

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

با درود

همرزمان و اعضای محترمِ شورای مرکزیِ ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروان نظام مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم ” ،

در پیِ ارسالِ بخشنامهء خصوصیِ شمارهء ۱۶، در تاریخِ ۸٫۱٫۲۵۶۸، که جهتِ تجدیدِ پیمان و اجرای مسئولیتهای اعضای شورای مرکزی خدمتتان ارسال گردید ، از شما سروران درخواست شده بود که در صورتِ عدمِ توانایی در اجرای مسئولیتهای محوله، این مورد را اعلام فرمایید، تا اقدام به جایگزینیِ شما یاران، با افرادی دیگر که از نظرِ زمان و میزانِ فعالیتها از امکاناتِ بیشتری برخوردارند، شود .

لازم به اشاره میباشد که هیچگونه پاسخی دریافت نگردید، که البته در ابتدا بسیار خرسند شدیم، چون آنرا بدین معنا دانستیم که شما یاران در اجرای مسئولیتهای خود تجدیدِ نظر خواهید فرمود و در تشدیدِ فعالیتها و اجرای مسئولیتها کوشا تر خواهید بود .

شوربختانه، شاهدیم که در ادامه نیز، برخی از شما سروران، با بی تفاوتی به این نکته توجه میکنید و به حضورِ نمایشیِ نامِ خود بعنوانِ یکی از اعضای شورای مرکزی بسنده نموده اید و عملاً گامی در این زمینه برنداشته و حتی در جلساتِ خصوصیِ شورای مرکزی حضور بعمل نمیرسانید، که این مسئله موجب گردیده که گهگاهی برای برخی تصمیمگیریها که طبقِ اساسنامه، نیاز به حضورِ اکثریتِ اعضای شورا جهتِ رأی گیری میباشد، این اکثریت تأمین نشده و رأی گیری به آینده نامعلوم موکول گردیده است .

ازینرو، مجدداً درخواست میشود که در صورتِ عدمِ توانایی و همیاری بعنوانِ عضوِ شورای مرکزی، پیشنهادِ واگذاریِ این مسئولیت و جایگزینی خود را بفرمایید و در رده های دیگرِ جنبش که توانِ انجامِ مسئولیتهایش برای شما یاران و سروران آسانتر میباشد، در مسیرِ رهاییِ میهن گام بردارید .

پیشاپیش سپاسگزاریم و در انتظارِ پاسخِ شما یاران هستیم .

پاینده ایران، جاوید شاه و آیینِ پرافتخارِ پادشاهی

از سوی شورایعالی

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

( بخشنامهء شمارهء ۱۶ که در تاریخِ ۸٫۱٫۲۵۶۸ خدمتتان ارسال شده بود، در زیر پیوست است )

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۱۶، تاریخ ۰۸/۰۱/۲۵۶۸

طبقه بندی : مهم و خصوصی

موضوع :بخشنامه

پیوست : …………….

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

با درود

همرزمان و اعضای محترمِ شورای مرکزیِ ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروان نظام مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم ” ،

هدف از تشکیلِ این جنبش، ایجادِ اتحاد میانِ باورمندانِ نظامِ پر افتخارِ شاهنشاهی و گسترشِ فعالیتهای مبارزاتی جهتِ تسریعِ استقرارِ آزادی در سرزمینِ مقدسمان ایران میباشد و لازمه تحققِ این اهداف، تنها با قبولِ مسئولیت و اجرای وظیفه در جهتِ تشدیدِ فعالیتها میسر است .

ازینرو، ضرورت و وظیفهء ملی اجبار میکند که در اجرای مسئولیتی که بعهده داریم، کوشا بوده و فقط به یک حضورِ نمایشی و غیرِ فعال بسنده نکنیم .

لازم به اشاره میباشد، که منکرِ مشکلاتِ متفاوتِ خانوادگی و اجتماعیِ شما سروران نیستیم و بر این اساس تقاضامندیم که در محدودهء امکاناتِ خود، قبولِ مسئولیت نموده و در صورتِ عدمِ توانایی و همیاری بعنوانِ عضوِ شورای مرکزی، پیشنهادِ واگذاریِ این مسئولیت و جایگزینی خود را بفرمایید و در رده های دیگرِ جنبش که توانِ انجامِ مسئولیتهایش برای شما یاران و سروران آسانتر میباشد، در مسیرِ رهاییِ میهن گام بردارید .

با اطمینان به بینشِ عمیق و منطقِ سیاسیِ شما، اطمینان داریم که این درخواست، سوء تفاهمی را ایجاد نخواهد کرد .

پاینده ایران، جاوید شاه و آیینِ پرافتخارِ پادشاهی

از سوی شورایعالی

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها