به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره نوزده

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۱۹، تاریخ ۰۷/۰۳/۲۵۶۸

طبقه بندی : عمومی

موضوع : انسجام برای آزادی

پیوست : ——- بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

آنارشیسم و آنارشیستها = جمهوری اسلامی و پیروانش

آنارشیستها کسانی هستند که ناراضی از گذشته و ترس از آینده دارند.

کسانی که استدلال و منطق را کنار زده و هدف را فراموش کرده و فناتیسم و تعصب، به معنای دو و یا چند برابر سازیِ فشارهای خود بر جامعه را، مسیرِ راهِ خود برگزیده اند.

آیا راهی برای رهایی از آنارشیسمِ وجود دارد؟

درازای بقای ننگینِ سه دهه ایِ حکومت اسلامی، عاملِ رشدِ سیاسی ومبارزاتیِ اپوزیسیون گردید، ولی از تأثیراتِ منفی و تفرقه و نزاعهای کور کورانه نیز، اپوزیسیون را بی بهره نگذاشت و بسیاری از ما، بجایی رسیدیم که مدعی هستیم که در کلیتِ هر موضوع می اندیشیم، ولی در حقیقت در جزئیات دست و پا زده و خود را غرق میکنیم و گاهی این پرسش پیش می آید، آیا ما نیز هدف را فراموش کرده ایم و از عشقِ به میهن و یا میهن پرستی، فقط شعاری باقی مانده که آنرا گاهگاهی وِردِ زبان داریم؟!!!

عاشقِ میهن بودن و میهن پرستی، یعنی از مالکیتِ خود برون آمدن و به مالکیتِ ملت و میهن در آمدن و نه خودخواهی و قدرت طلبی.

آیا هنوز اندازه عشق را، که به معنای عشقِ بی اندازه است، میدانیم و یا آنرا فقط در حدِ خودپرستی و خودبزرگ بینی و فقط خود را دوست داشتن میدانیم؟

خیلی ها شاید فقط ظاهری از انسانیت و انسان بودن را برای خود حفظ کرده اند و اگر پوست را از بدن جدا کنند، در زیرِ آن، ماشینِ مخوف و پیچیده و فریبکاری بیش نیست.

بزرگواران و هممیهنانِ گرامی، میدانیم که مبارزه سخت است و طولانی شدنِ آن، گاهی موجب یأس و نا امیدی میشود، ولی باید دانست که زندگی در عینِ سختیش، خیلی هم زودگذر است و در این کوته زندگی، آزاده آن است که سربلند و با نامی نیک از آن گذر کند و با تمامِ سختیها، نگذاریم که دشمن از ما سبقت بگیرد، چون تنها وزنهء اصیل و سنگینِ مبارزه، شما میهن پرستان و آزادگان هستید.

جزئیات را فراموش کنیم و با یکدیگر در کلیاتی که باور مشترک داریم، همانگونه که شهریارِ بزرگوار ایران، رهنمود داده اند، متحد گشته و دشمن میهن و ملت را به تاریکیِ تاریخ بفرستیم( امروز فقط اتحاد).

ازینروست که ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم ” از همگیِ عاشقانِ به میهن و ملت، درخواستِ پرهیز از مسائلِ جانبی، جهتِ هرچه فراگیر تر شدنِ مبارزاتِ رهایبخش را داشته و در رسیدنِ به این مهم و ضرورتِ اجتماعی، انسجامِ نیروهای اصیل و میهن پرست را اولویت میدانیم .

این جنبش، خانهء شماست و با آغوشِ باز در انتظارِ پیوند در راهِ آزادیِ میهن هستیم .

سپاسگزاریم .

پاینده ایران، جاوید شاه و آیینِ پرافتخارِ پادشاهی

از سوی شورایعالی – عبدالرضا حیدری

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها