به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره بیست

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۲۰، تاریخ ۱۳/۰۳/۲۵۶۸

طبقه بندی : اطلاعیه ( بسیار مهم )

موضوع : تجدیدِ پیمان

پیوست : ——- بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

۳۰ سالِ پیش، خورشیدِ آریایی غروب کرد و تاریکی و تنفر، سرزمینِ اهوراییِ ما را فرا گرفت.

امروز، طلوع و دوباره تابیدنِ خورشید، به همتِ تمامیِ مبارزان و خروشِ ملتِ غیورمان نیازمند است .

” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروان نظام مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم”، که تشکلی است از انسجام بسیاری از منفردینِ سیاسیِ فرهیخته و گروههای سیاسیِ طرفدارِ نظامِ پادشاهی، برای بارِ دیگر پیمانِ خود را با رهبر و پرچمدارِ آزادیِ میهن ” رضا شاه دوم ” تجدید و بر ضرورتِ آن پافشاری و تأکید میکند .

بدینوسیله ، ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروان نظام مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم” اعلام میدارد که پیامِ رهبرِ گرانقدر را شنیدیم و با دل و جان در این مسیرِ دشوار همیار هستیم و شاهِ خود را تنها نخواهیم گذاشت .

همچنین معتقدیم که پیام ایشان، اشاره به گوی و میدان و اتمامِ حجتی بود با همهء مدعیانِ آزادی و خطِ بطلانی بر همهء بهانه ها .

امروز، شاهِ ما و یا شاهزادهء دیگران، با دلی شکسته از اینهمه نابخردیهای سیاسی، دوباره فریادِ ” اتحاد برای آزادی” سر دادند و خواستارِ حمایتِ مردم و سیاسیون از حرکتی که ایشان مسئولیتِ بسیار بزرگ و دشوارِ رهبریِ آنرا بعهده گرفته اند گردیدند .

هممیهنان، بسیاری تا دیروز بهانهء رهبر کیست و مبارزه رهبر میخواهد میگرفتند .

آیا امروز پس از اعلامِ رسمیِ رهبریِ مبارزه، بهانه ای دیگر برای بیرونِ گود نشستن میباشد ؟

آیا امروز ، بهانه ای دیگر برای تنها گذاشتنِ رهبرِ مبارزات و پشت به ملت و میهن کردن میباشد ؟

آیا امروز ، باز هم میتوان به بهانه های جانبی، اولویت را فدا نمود ؟

و آیا امروز ، باز باید همانندِ ۳۰ سالِ پیش، با شعارهای پوچ و بیهوده پشت به شاهِ خود کرد و به سازِ خائنینِ روشنفکرنما رقصید ؟

این گوی و این میدان ؛

” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروان نظام مشروطه به پادشاهیِ رضا شاه دوم” حمایتِ کاملِ خود را از رضا شاهِ دوم اعلام نموده و خود را در این مسیر، از سربازانِ مبارزه با حکومتِ زور و استبدادِ اسلامیِ حاکم بر میهن در رکابِ رهبر و پرچمدارِ خود میدانیم و پاسخِ مثبتِ همهء آزادگان به این پیام را یک ضرورتِ مبارزاتی، یک اولویتِ ملی و لازمهء پیروزی میدانیم .

شاهِ خود را تنها نگذارید، به همت و یاریِ یکایکِ شما نیاز دارد .

پاینده ایران، جاوید شاه و آیینِ پرافتخارِ پادشاهی

از سوی شورایعالی : هاشم حکیمی – عبدالرضا حیدری

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها