به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره بیست و شش

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۲۶،

تاریخ ۱۱/۰۴/۲۵۶۸

موضوع : پیام

طبقه بندی : بسیار مهم

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

” یک دوست، یک مسیر است و یک دشمن، یک دیوار ”

معنای دوست بودن این نیست که دوستِ من باشید و یا من دوستِ شما ، بلکه دوست و دوستدارِ آنچه برای هر دویمان و یا همگیمان مقدس است باشیم ؛

و امروز، آنچه مقدس است، آزادیِ ایران از چنگالِ حکومتِ پلیدِ جمهوریِ اسلامی و سپس استقرارِ آزادی در ایران است و همهء کسانی که این اولویتِ مقدس را می پذیرند، با یکدیگر دوستند و آنهاییکه در خلافِ این جهت گام بر میدارند، یا هنوز در اشتباه و خوابِ غفلتند و یا دشمنِ قسم خوردهء ملت و میهن .

در این مسیر باید توجه داشت که بیتفاوتی در تحققِ آرمانها، موجبِ از غافله عقب افتادن و شرمندگیمان در فردای آزادِ ایران نگردد .

” دوستان، برادرانی ناشناس هستند که جامعه به ما داده که با یکدیگر آرمانهای ملی را به تحقق برسانیم، پس امروز همهء افرادِ این ملتی که برای رسیدنِ به آزادی مبارزه میکنند، دوستانِ یکدیگرند و نباید در مقابلِ کشتارِ دگر دوستانِ خود توسطِ رژیمِ خونخواران سکوت کنند “.

عزیزان، انجامِ وظیفه ملی، بسیار ساده و در جلوی چشمان و در نزدیکیِ ماست، ازینرو عاجزانه درخواست میکنم که بدنبالِ آن، در دور افتادها و تاریکیهای سیاست و تاریخ نگردید، چون امروز هدف فقط ایران است و بس ، و اگر امروز نتوانیم از به بیراهه رفتنها در کوچه های تنگ و بن بستِ سیاسی پرهیز کرده و خود را در به انحراف نبردنِ مبارزات کنترل کنیم ، ادعای استقرار و حفظ و کنترلِ آزادی، پس از سرنگونیِ رژیم، فقط در حدِ یک شعار باقی خواهد ماند و بدین دلیل، تحققِ آرزوی” دوباره میسازمت وطن “، در ابتدا بستگیِ به تواناییِ خودسازیِ ما دارد .

ازینرو، دست از تعصباتِ نادرست برداریم و به اندیشهء خود ، اجازه ء پرواز از قفسِ اسارتِ حزبی و گروهی را، حداقل در این دورهء سرنوشت ساز از زمان بدهیم ، و جهتِ توانا بودن در گذر از اینگونه تعصبات ، باید فقط خود را عقلِ کل ندانیم و همیشه محلی حداقل کوچک را در ذهنِ خود ، برای پذیرشِ اشتباهات در نظر گیریم .

دلیلِ این پیام، که شاید بیشتر به دردِ دلی شباهت دارد، اینست که بپذیریم که همه ممکن است اشتباه کنیم، ولی نباید از قبولِ اشتباهاتِ خود، ترس داشته باشیم و برای شکستنِ این دیوارِ یخی که نشانهء عدمِ بلوغِ سیاسیت ، این سربازِ کوچک، با جرأتِ تمام ابراز میدارم که خودِ من نیز در گذشته و حتی امروز و همچنین در آینده ، حتماً اشتباهاتی داشته و خواهم داشت .

مهم اینست ، که در رفعِ این اشتباهات، انتقاداتِ معقول و دوستانه را بپذیریم .

ازینرو ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم ” با اینکه همانگونه که از نامش پیداست، معتقدِ به نظامِ پادشاهیست، ولی امروز از نزاعهای سیاسی در زمینه پادشاهی و یا جمهوری پرهیز نموده و همانگونه که رهبرِ مبارزاتِ ملیِ ما فرمودند، امروز سرِ نیزه را فقط بسوی رژیمِ ایران هدف میگیریم و از همهء میهن پرستان با هر باورِ دیگری که دارند، تقاضامندیم که به این اولویت توجه فرمایند .

پاینده ایران – زنده باد آزادی

از سوی ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم ”

عضوِ شورایعالی – عبدالرضا حیدری

fax : +1.818.4747474 ,

followersofthe_princeRP@yahoo.com

www.rppiran.org

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها