به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره بیست و هفت

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۲۷، تاریخ ۲۵/۰۴/۲۵۶۸

طبقه بندی : ……..

موضوع : نامهء سرگشاده

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

آقای خامنه ای،

معمولاً روال در اینست که اگر به کسی اتهام کشتار، شکنجه و یا هر خلاف و یا بی عدالتیِ دیگری که زده میشود، آنرا به اثبات برسانند، ولی مواردی نیز وجود دارند که بدلیلِ اوجِ کشتار و یا بی عدالتی، نیازی به اثباتِ ظلم نیست چون همه از آن آگاهند و باید به شناساییِ عواملِ آن پرداخت .

امروز دیگر نه شما میتوانید سعی در اثباتِ عدالت در جمهوریِ اسلامی کنید و نه لزومی دارد که ما سعی در اثباتِ بی عدالتیهایی که گریبانِ ملت را گرفته کنیم .

امروز، انکار موجبِ تمسخر میشود، چون تصاویر سخن میگویند؛ بیانها و نقلِ قولها سخن میگویند؛ اقتصادِ ورشکستهء حکومتِ شما و فقرِ حاکم با توجه به درآمدهای هنگفتِ نفتی که بدلیلِ چپاول، ذره ای تأثیر در بهبودِ زندگیِ مردم ندارد سخن میگوید؛ انزوای بین المللی ایران سخن میگوید؛ زندانها و قبرستانهای پر از پیر و جوان که جانِ خود را بجرمِ بیگناهی از دست داده اند سخن میگویند؛ فریادِ ملت سخن میگوید؛ و نهایتاً، درک وشعورِ هر آزاده ای سخن از بی عدالتیهای حاکم و مردم ستیزیِ حکومت شما میگوید .

همیشه، ۳ دلیل برای انکارِ حقایقِ روشن و واضح وجود دارد – تعصب، ترس و یا حماقت- که البته در موردِ شما و جیره خوارانِ درگاهِ ولایتتان، هر سه مورد معتبر است .

مشروعیتِ یک حکومت را باید در جامعه و خیابانها جستجو کرد، نه بر سرِ چوبه های دار و یا در زندانها و آنان که اینچنین میکنند، محکوم به نابودی هستند و این سرنوشتِ شماست .

چون دیگر نیازی به اثباتِ مردم ستیزیِ حکومتِ ننگینتان نیست، پس به جستجوی گناهکار میرویم :

گناهِ این همه ظلم و جنایت فقط بر گردنِ آنان که میکشند، شکنجه میکنند، دروغ میگویند، می فریبند و چپاول میکنند نیست، بلکه هرکسی که با تحریک و یا تشویق و یا آسمانی و اللهی جلوه دادنِ این جنایات، این روشها را مجاز میکند و یا حتی آنکسانی که تکیه به صندلیِ قدرت و مسئولیتها زده اند ولی هیچ تحریک و تشویقی نمیکنند و فقط چشمِ خود را بسته اند و عمداً سعی در خود را به کوری زدن و ندیدن زده اند، همگی گناهکارند و در مقابلِ دادگاهِ خشمِ ملت پاسخگو خواهید بود .

شاید امروز که زمامدارِ حکومتی تا دندان مسلح هستید و قدرت را در دست دارید، تصورش برایتان سخت باشد و خود را بدور از هر خطری می پندارید، ولی آیا لحظه ای به آنروز که در دادگاهِ میهن و ملت، باید پاسخگوی میلیونها کشته و شکنجه شده و زندانیِ سیاسی و میلیونهای دیگر از مردم غرق شده در فقر، اعتیاد، فحشا و کودکانِ خیابانی، باشید، اندیشیده اید ؟

به امیدِ سرنگونی حکومتِ غیر مشروعتان؛ به امیدِ روزِ آزادی؛

و دیدارِ ما در دادگاهی که مجرمانش شما دزدان، خونخواران و وطنفروشان هستید .

پاینده ایران ، جاوید شاه و آئین پرافتخار پادشاهی

از سوی ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم ”

دفترسیاسی مرکزی

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

www.rppiran.org

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها